خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فلزیاب خارجی ارزان

فلزیاب خارجی ارزان

گنج یاب و فلزیاب تصویری خارجی و حتی فلزیاب خارجی ارزان برای ورود به ایران مشکلات زیاد و محدودیت های بسیاری دارند و چون اکثرا از مبادی قانونی وارد نمیشوند فاکتورهای بسیاری باعث بالا رفتن قیمت آنها میشود و در اصل قیمت آنها با قیمتی که در ایران به فروش میروند بسیار تفاوت دارد!

اگر به دنبال فلزیاب خارجی ارزان هستید و در خرید آن با مشکل روبرو شده اید میتوانید با یک تماس با کارشناسان فروش ما هر مدل از فلزیاب خارجی ای که نیاز دارید را با پایین ترین قیمت در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

فلزیاب های خارجی به دلایل ذکر شده دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل های مشابه ایرانی هستند و پیدا کردن فلزیاب خارجی ارزان فقط در نمایندگی های معتبر و شرکت های فروش معتبر فلزیاب در ایران ممکن است و نمایندگی فلزیاب تهران مفتخر است که به روز ترین و مدرنترین فلزیاب های خارجی و ایرانی را همراه با گارانتی وخدمات پس از فروش به کاوشگران ارائه دهد.

فلزیاب حرفه ای

طلایاب تصویری:

در بین طلایاب تصویری، فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

و فلزیاب جی ۳ g3-6500  نسبت به قیمت پایین دارای کیفیت بالا بوده و حرف اول را در اسکن زمینی و اطلاعاتی موجود که از سطح زیر زمین میزنند.

که قدرتمند بودن و دقت بالای این دستگاه ها درصد خطای اپراتور را پایین آورده و درصد موفقیت را بالا میبرد.

پیشنهاد متخصصین اپراتوری برای خرید فلزیابی با دقت و عمق بالا و قیمت بسیار بسیار مناسب این سه فلزیاب تصویری ارزان می باشند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

شرکت طلایاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و طلایاب همراه شما مشتریان عزیز می باشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های طلایاب هست که خدمات پس از فروش اعم از تعمیرات طلایاب و گنج یاب در آن موجود است.

شرکت طلایاب افشار با ارائه مشاوره و فروش و تعمیر و معاوضه انواع طلایاب ،ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات  طلایاب ، گنج یاب ،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های شرکت دارای آموزش رایگان و دفترچه های فارسی و کتابچه های راهنما می باشد .تمام محصولات شرکت طلایاب افشار در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد.

(همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ،با دستگاه طلایاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.)

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند ، می باشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

شرکت فلزیاب افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت طلایاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار  09198500180

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار:

خروج از نسخه موبایل