فلزیاب تصویری چیست؟

فلزیاب تصویری چیست؟

فلزیاب تصویری چیست؟

انواع دستگاه فلزیاب وجود دارد که در دسته بندی های متفاوتی قرار میگیرند در این مقاله به بررسی دستگاه های فلزیاب تصویری یا همان اسکنر فلزیاب سه بعدی میپردازیم. در ابتدا باید با معنی فلزیاب تصویری چیست؟ آشنا شوید تا درباره این نوع دستگاه ها اطلاعات کافی داشته باشید.

فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته میشود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان میکند که به طور کلی میتوان در حدود 90 درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد. فلزیاب تصویری داده ها را جمع آوری و سپس با جزئیات به کاربر نمایش میدهند.

این دستگاها تصاویر دو بعدی و سه بعدی را با توجه به اسکن گرفته شده ارائه میکند و به کاربر کمک میکنند تا اهداف را دقیقتر و واضح تر ببینند همه این کارها باعث میشود تا اپراتور بتواند تصمیم بهتری بگیرد که آیا به عمق کاوش بیشتری نیاز دارد یا خیر و از کاوش های بیهوده جلوگیری میکند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود.  دستگاه های فلزیاب تصویری دارای عمق کاوش بالای 10 متر میباشند و علاوه بر تشخیص فلزات با ارزش از بی ارزش امکان مشاهده غارها، اتاقک، حفره را برای کاربران فراهم میکند.

دستگاه های فلزیاب تصویری برای کاوش در انواع زمین ها مناسب است و برای کشف فلزات قدیمی کاربرد دارد. نحوه عملکرد دستگاه های اسکنر تصویری مقداری دشوار تر از فلزیاب بوقی میباشد و علاوه بر اسکن گرفتن نیاز به دانش تجزیه و تحلیل اسکن دارید. البته اگر تازه کار هستید هنگام خرید دستگاه فلزیاب تمام نکات به شما آموزش داده میشود و با تمرین میتوانید به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

نحوه کار دستگاه های  فلزیاب تصویری 

فلزیاب های تصویری با نمایشگر با انواع بدون نمایشگر تفاوت دارند و با تجزیه و تحلیل سیگنال های دریافتی شکل تقریبی هدف، عمق و ابعاد ان را نمایش میدهند در صورتی که انواع بدون نمایشگر فقط یک سیگنال صوتی را ارائه میدهند. ارائه تصاویر سه بعدی میتواند کمک بسیار زیادی به هر دو دسته کاوشگران حرفه ای و آماتور در زمینه گنج یابی بکند و فاکتور بسیار ارزنده ای است.

یک نرم افزار گرافیکی برای دستگاه های فلزیاب تصویری وجود دارد که وظیفه تحلیل و تجزیه داده های دریافتی و تبدیل آن ها به گراف های تصویری و رنگی را بر عهده دارد و در تصاویر دو بعدی از رنگ تصاویر میتوان به اطلاعات مورد نیاز در مورد محیط کاوش دست یافت.

نقش اپراتور ها برای کاوش بسیار مهم میباشد زیرا اگر بهترین دستگاه را داشته باشید ولی کار با آن را بلد نباشید نمیتوانید به جستجو بپردازید و نتیجه حرفه ای را بدست آورید. اپراتور های فلزیاب حرفه ای با کمک تصویر های سه بعدی و ثبات و پایداری سیستم میتوانند انواع فلزات را تشخیص دهند.

حال که با معنی فلزیاب تصویری چیست؟ آشنا شدید میتوانید یک فلزیاب تصویری حرفه ای را خریداری کنید. در ادامه مدل های متفاوتی از دستگاه های فلزیاب تصویری را به شما معرفی میکنیم که دارای بهترین فناوری ها هستند و در تست ها پاسخ چشم گیری داشته و نظر اپراتور هارا به خود جلب کرده است.

معرفی فلزیاب تصویری سه بعدی قدرتمند

فلزیاب تصویری توربو 18000

فلزیاب تصویری

خرید اسکنر فلزیاب

فلزیاب تصویری توربو 20000

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *