خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فلزیاب اوکاام Black Hawk ساخت OKM آلمان

فلزیاب اوکاام Black Hawk ساخت OKM آلمان

فلزیاب اوکاام Black Hawk ساخت OKM آلمان

فلزیاب اوکاام Black Hawk ساخت OKM آلمان

شرکت OKM آلمان سازنده فلزیاب ، رادار های نفوذی زمینی ، تجهیزات الکترونیکی زمین شناسی و دیگر تکنولوژی های تشخیص است که در سال ۲۰۰۲ در شهر آلتنبورگ (Altenburg) ایالت تورینگن آلمان واقع در ۴۵ کیلومتری جنوب لایپزیگ تاسیس شد.

این کمپانی بین المللی در همان سال های آغازین فعالیت با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان توانست دستگاههای بسیار دقیق  و باکیفیتی تولید کند که توجه و تحسین تمامی فعالان این عرصه را برانگیخت  .

این کمپانی تولیدات خود را در زمینه های مختلفی نظیر صنعتی , تفریحی , امنیتی , کاوشی و …طراحی و تولید میکند و همواره جزء بهترین شرکت ها در این زمینه بوده است.

این فلزیاب برای کار در انواع خاک و محیط های مختلف طراحی شده است. مهندسان شرکت OKM با بهینه کردن تکنولوژی SDF دستگاههای خود باعث زیاد شدن سایز محوطه کاوش شده اند این مورد به خصوص درمورد فلزیاب Black Hawk صدق میکند.

 

برخی از ویژگی های فلزیاب Black Hawk :

مشاهده برخی از محصولات شرکت فلزیاب افشار:

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند ، می باشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

تعمیر فلزیاب | اجاره فلزیاب | ارتقاء فلزیاب

شرکت فلزیاب افشار

فلزیاب اوکاام Black Hawk ساخت OKM آلمان

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب  با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار  09198500180

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار:

خروج از نسخه موبایل