خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فلزیاب آلمانی

فلزیاب آلمانی

کالاهای ساخت آلمان به دلیل کیفیت بالایی که دارند همواره مورد استقبال عموم قرار میگیرند و  همواره کاوشگران حرفه ای به عملکرد فلزیاب آلمانی اعتماد دارند. تعداد بسیار زیادی از کمپانی های مختلف در عرصه ساخت فلزیاب در این کشور فعال هستند اما بیشتر دستگاه های آنها جهت استفاده در صنایع مختلف ساخته میشوند و یا دارای کاربرد هستند.

از شرکت های آلمانی معروف به دو شرکت لورنز و او کا ام  میتوان اشاره کرد که بهترین دستگاه های فلزیاب آلمانی را با کاربرد گنج یابی تولید میکنند. معروف ترین دستگاه ساخت شرکت لورنز فلزیاب لورنز زد وان و معروف ترین دستگاه های ساخت شرکت اوکا ام سری گنج یاب های فیوچر میباشد.  اما این دستگاه ها برای ورود به ایران به دلیل نوسانات ارز و انبار هزینه های بالایی دارند.

علاوه بر آن این فلزیاب آلمانی برای کار در خاک ایران مناسب نیستند و شامل گارانتی در ایران نیستند. در این مقاله دستگاه هایی که دارای کارایی مشابه با این دستگاه ها میباشند را به شما معرفی میکنیم. این دستگاه ها در ایران مونتاژ میشوند ولی تمامی قطعات استفاده شده در تولید این فلزیاب ها خارجی است و از بهترین تکنولوژی در ساخت آن ها استفاده شده است و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند.

مقایسه فلزیاب آلمانی با دیگر دستگاه ها

اگر بخواهیم فلزیاب آلمانی لورنز زد وان را با یک دستگاه که کارایی مشابه ای دارد و قیمت آن بسیار مناسب تر از لورنز میباشد مقایسه کنیم پیشنهاد ما به شما فلزیاب بوقی نوا پلاس میباشد این دستگاه قدرتمند با حساسیت بالا یک تجربه عالی را برای کاوش در اختیار شما قرار میدهد.

فلزیاب آلمانی نوا پلاس

 

حال اگر بخواهیم فلزیاب آلمانی سری فیوچر OKM را با یک فلزیاب همرده خود مقایسه کنیم فلزیاب تصویری توربو 20000 یک دستگاه با کارایی بالا میباشد که با بهترین نرم افزار گنج یابی به نام ویژوالایزر کار میکند این دستگاه با بلوتوث به راحتی به لپ تاپ شما اتصال پیدا میکند و دارای یک دفترچه راهنمای فارسی میباشد که کار را برای شما راحت کرده است. در کنار این فلزیاب قدرتمند یک عدد فلزیاب لایو وجود دارد که امکان تصویر برداری زنده را برای شما فراهم میکند.

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

خروج از نسخه موبایل