خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فروش گنج یاب پیشرفته

فروش گنج یاب پیشرفته

 همانطور که میدانید گنج یاب ها امروزه به یک دستگاه پرکاربرد در زمینه کشف فلزات تبدیل شده است به خاطر قابلیت ها و امکانات که که در اختیار کاوشگران قرار میدهند بسیار محبوب شدند. هر کاوشگری دوست دارد تا جدیدترین و پیشرفته ترین گنج یاب ها را خریداری کرده و با آن اهداف مورد نظر خود را کاوش کنند. این دستگاه ها با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا توانستند کشف فلزات را سهولت دهند.

کمپانی های زیادی هستند که در زمینه فروش گنج یاب پیشرفته فعالیت میکنند و با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته توانستند محبوبیت بالایی را بدست آورند، دستگاه گنج یاب که با نام های فلزیاب و طلایاب نیز شناخته میشوند که دارای انواع متفاوت با کارایی های متفاوت هستند که با توجه به نیاز کاوش و بودجه اپراتور باید خریداری شود.

فروش گنج یاب پیشرفته تصویری

فلزیاب تصویری توربو ۲۰۰۰۰

دستگاه فلزیاب و طلایاب فلزیاب توربو ۲۰۰۰۰ یک فلزیاب فوق العاده محصول شرکت OKM آلمان میباشد که قابلیت کاوش در هر محیطی بدون در نظر گرفتن مواد معدنی را دارد. یک فلزیاب هوشمند که به راحتی با اسکن انجام داده و آنالیز تصاویرش به شما رای شخیص هدف های مختلف کمک میکند.

ویژگی هایی گنج یاب توربو ۲۰۰۰۰

فلزیاب پیشرفته تصویری

خرید فلزیاب تصویری توربو ۱۸۰۰۰

فلزیاب تصویری توربو ۱۸۰۰۰ یک فلزیاب پیشرفته ترکیبی با قابلیت های بسیار کاربردی با استفاده از تکنولوژی شرکت OKM آلمان میباشد که برای اپراتورهای حرفه ای طراحی شده است و یک مدل قدیمی تر فلزیاب تصویری توربو ۲۰۰۰۰ بوده ولی به دلیل محبوبیت مشتریان و قیمت مناسب تر از فلزیاب توربو ۲۰۰۰۰ همچنان در رسته بهترین فلزیاب های مدرن میباشد.

ویژگی های پرقدرتمند سنسور توربو ۱۸۰۰۰

فروش گنج یاب پیشرفته بوقی

فلزیاب بوقی نواپلاس NOVA PLUS

فلزیاب نوا پلاس تولید شده از بهترین قطعات آلمانی و تکنولوژی جدید میباشد و از با صدای بوق سبب  افزایش ضریب موفقیت اپراتور میشود، این فلزیاب در رقابت با لورنز توانسته عملکرد مشابه ای را ارائه دهد. و دارای حساسیت بالا و بالانس اتوماتیک میباشد.

مزایا دستگاه فلزیاب پالسی نوا پلاس

  1. تفکیک دقیق با حداقل افت برد در زمان تفکیک
  2. حساسیت بالاتر نسبت به طلا در مقایسه با دستگاه های هم ردیف خود
  3. ثبات و پایداری و اطمینان به دستگاه در شرایط مختلف زمین و آب و هوا
  4. دکمه تنظیم کردن اتوماتیک دستگاه
  5. عملکرد تنظیم کردن در آب ،حفره ، غارها و شکاف ها
  6. راحت بودن استفاده از دستگاه و تنظیم آن
  7. کارکرد در زمان طولانی حدود ۸ ساعت
  8. قابلیت شارژ سریع باطری دستگاه حدود ۲ ساعت
  9. کلید چک کننده شارژر باطری

فروش گنج یاب پیشرفته شعاع زن

فلزیاب شعاع زن AKS هفت آنتن

دستگاه طلایاب AKS آکااس محصول جدید و پیشرفته شرکت آمریکایی میباشد که میتواند طلا و فلزات دیگر را جستجو کند. نسخه قدیمی این محصول آکااس تک آنتن هست که همچنان طرفداران زیادی دارد. با کمک این دستگاه فلزیاب دیگر نگران محیط های وسیع کاوش نباشید زیرا میتوانید محدوده جستجو را کاهش دهید و با فلزیاب نقطه زن به اهداف خود برسید.

ویژگی های فلزیاب شعاع زن AKS هفت آنتن

  •       هسته ی قدرتمند محصول،دارای عملیات هوشمند برنامه ریزی شده
  •       بهره وری قدرتمند – بازده سریع – مناسب
  •       پیشرفت آسان ،سریع و کارآمد
  •        رنگ طلای گل رز

مشخصات فنی دستگاه فلزیاب AKS هفت آنتن

  • نام محصول : AKS
  • سیستم جستجو : میکرو کنترل CPU و هدایت بازتاب
  • تشخیص انواع فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی
  • عمق کاوش ۱۰ تا ۱۵ متر -شعاع کاوش ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر
  • تعیین وجود هدف در محیط ظرف مدت ۳ دقیقه

فروش گنج یاب پیشرفته نقطه زن و شعاع زن

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب پیشرفته در ایران با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

خروج از نسخه موبایل