خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

دستگاه معدن یاب تصویری

دستگاه معدن یاب تصویری

دستگاه معدن یاب تصویری: معدن به جای انباشت طبیعی فلز یا سنگ‌های گوناگون که ارزش اقتصادی داشته باشد می‌گویند. موادی که از این معادن به‌دست می‌آید شامل فلزهای پایه، آهن، اورانیوم، زغال‌سنگ، الماس، آهک، نمک، پوتاس و موادی از این دست می‌شود. تمامی موادی که امروزه در صنایع و تولید کارخانجات استفاده می‌گردد و به صورت کلی مواد خام اکثر صنایع تولیدی عمدتا از طریق استخراج از معادن بدست می‌آید. به دستگاههایی که از آنها برای پیدا کردن معدن فلزات استفاده میشود دستگاه معدن یاب میگویند.

معادن به دو دستهٔ کلی تقسیم می‌شوند:

ایران با دارا بودن حدود ۶۸ نوع ماده معدنی (غیرنفتی)، ۳۷ بیلیون تن ذخایر کشف شده و ۵۷ بیلیون تن ذخایر بالقوه در میان ۱۵ قدرت معدنی جهان جای گرفته و یکی از کشورهای غنی از حیث دارایی‌های معدنی به حساب می‌آید. این درحالیست که تولیدات معدنی تنها ۰٫۶ درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل میدهد.

مرحله اول برای استخراج فلزات کاوش برای پیدا کردن و سپس تعیین میزان و ارزش کانسنگ که در آن محل موجود است میباشد. علم اکتشاف مواد معدنی نیز به‌صورت یک علم پویا در حال تکوین و تکامل است و با به‌کارگیری فناوری‌های نو به‌سوی یافتن روش‌های نوین و یا پویاتر کردن روش‌های اکتشافی شناخته شده گام برمی‌دارد. همانطور که میدانید پیدا کردن معادن فلزات دارای پیچیدگی های خاص خود است و برای رسیدن به نتیجه باید از چندین دستگاه استفاده کرد

تا نتایج به دست آمده دقیق تر بوده و قابل اطمینان باشند. دستگاه فلزیاب ،دستگاه معدن یاب و دستگاه GPR را میتوان از مهم ترین های آنها نام برد.

دستگاه معدن یاب تصویری

چه کسانی میتوانند پروانه کشف معدن را دریافت کنند

ثبت پروانه اکتشاف و بهره‌برداری از یک معدن چندان کار دشواری نیست؛‌ اگر زمین‌شناس هستید یا می‌توانید یک زمین‌شناس را با خودتان همراه کنید، میتوانید به وزارت صنعت، معدن و تجارت رفته و به ‌موجب ماده ۶ «قانون معادن» پروانه «اکتشاف» از این وزارتخانه بگیرید. چگونگی اخذ پروانه ضوابط اکتشاف، مدت اعتبار پروانه، انتقال حقوق متعلق به آن پروانه و نیز سایر موارد ضروری مربوطه برابر مفاد این قانون در آیین‌نامه اجرایی تعیین خواهد شد.

به‌ موجب ماده ٧ این قانون، وزارت صنعت و معدن مکلف است پس از رسیدگی و تایید عملیات اکتشافی نسبت به صدور گواهی کشف، به‌ نام دارنده پروانه اکتشاف اقدام کند. در این گواهی نوع یا انواع ماده معدنی کشف‌شده، کمیت، کیفیت، حدود،‌ مساحت و هزینه عملیات اکتشافی باید ذکر شود. دارندگان گواهی کشف می‌توانند حداکثر ظرف یک‌سال پس از صدور گواهی کشف، درخواست خود را برای اخذ پروانه «بهره‌برداری» معدن کشف‌شده، تسلیم وزارت صنایع و معادن کنند.

این پروانه براساس شناسنامه معدن و طرح بهره‌برداری مصوب وزارت مذکور صادر خواهد شد. در قانون معادن کاشف معدن کسی است که پروانه اکتشاف از وزارت پیشه و هنر تحصیل و طبق آیین‌نامه اکتشاف معادن عمل کرده و کشف معدن ‌به نام او ثبت شده باشد.

 

بهترین دستگاه معدن یاب تصویری ساخت ایران

پس از بررسی های متعدد و تست های انجام شده توسط متخصصان و کاوشگرانباتجربه بهترین دستگاه معدن یاب ساخت ایران انتخاب شد. دستگاه فلزیاب اشنایدر به دلیل بهره مندی از چندین سیستم مکمل به دستگاهی ایده آل برای یافتن معادن فلزاتهمچون طلا ، آهن ، نقره ، مس ، کبالت ، نیکل ، منگنز تبدیل شده است.

از سیستم شعاع زن این دستگاه می توان برای پیدا کردن معادن در محیط‌های باز و پهناوراستفاده کرد و سپس با استفاده از سیستم نقطه زن و سیستم مگنومتر تعبیه شده اقدام به پیدا کردن محل دقیق معدن و حفاری نمود. عمق کاوش این دستگاه در حالت پالسی ۱۵ متر و در حالت مقاومت بیش از ۲۵ متر میباشد. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی های این دستگاه معدن یاب اشاره میکنیم :

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که خدمات پس از فروش اعم از تعمیرات فلزیاب و گنج یاب در آن موجود است.

شرکت فلزیاب افشار با ارائه مشاوره و فروش و تعمیر و معاوضه انواع فلزیاب ،ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب، طلایاب، گنج یاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران میباشد. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های شرکت دارای آموزش رایگان و دفترچه های فارسی و کتابچه های راهنما میباشد. تمام محصولات شرکت فلزیاب افشار در هنگام تحویل، آموزش و تست خواهد شد.

(همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.)

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، میباشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

شرکت فلزیاب افشار

دستگاه معدن یاب تصویری

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار : 09198500180

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار:

خروج از نسخه موبایل