خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

خرید فلزیاب پالسی

خرید فلزیاب پالسی

فلزیاب دستگاهی برای شناسایی اشیاء دفن شده در زمین میباشد و همچنین دارای انواع مختلفی میباشد. فلزیاب بوقی با سیستم پالسی دارای عمق کاوش بالایی نسبت به فلزیاب هایVLFمیباشد دستگاه های فلزیاب پالسی در زمین هایی که خاک معدنی دارند کارایی بهتری از خود نشان میدهند به همین علت خرید فلزیاب پالسی برای خاک ایران مناسب هستند.این دستگاها به دلیل قدرت بالا مصرف جریان زیادی دارند همچنین از نظر تفکیک قدرت کمتری برای تشخیص فلزات آهنی و غبرآهنی نسبت به سایر دستگاه ها دارند.

در فلزیاب پالسی از یک یا چند سیم پیچ مشترک به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده میشود. در این فناوری با ارسال پالس های کوتاه ولی قوی، میدان مغناطیسی شدیدی در جهت زمین و بلا فاصله به سمت بالا تولید میشود. سپس سیستم کنترلی به سرعت پالس دیگری میفرستد تا میدان مغناطیسی فرستنده، میدان القایی فلز را شکار کند.برای خرید فلزیاب پالسی به این نکته توجه داشته باشید که عمق کاوش این دستگاه ها 3 الی 4 متر میباشد.

خرید فلزیاب پالسی

معرفی بهترین فلزیاب برای خرید فلزیاب پالسی

در اول لیست برای خرید فلزیاب پالسی میتوان فلزیاب نوا پلاس را معرفی کرد این فلزیاب دارای قدرت باورنکردنی میباشد و به دلیل حساسیت بالا محبوبیت زیادی در بین اپراتور ها دارد و میتواند با فلزیاب لورنز رقابت کند، بالانس این فلزیاب به صورت اتوماتیک است که بسیار دقیق است و میتوانید بدون خطا به کاوش بپردازید.

دستگاه دیگری که برای خرید فلزیاب پالسی پیشنهاد میشه فلزیاب کامپکس ایکس 5 است که دارای قیمت مناسبی میباشد و برای کسانی که به دنبال یک فلزیاب ارزان و قوی هستند یک انتخاب عالی است، بالانس این فلزیاب به صورت دستی میباشد و قابلیت تنظیم آن با توجه به نیاز اپراتور انجام میشود.

برخی دیگر از دستگاه های فلزیاب هستند که قابلیت هایی بیشتر از یک دستگاه فلزیاب را به شما ارائه میدهند فلزیاب کامپکس ایکس 6 بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024 به عنوان یک فلزیاب دوکاره برای شما امکان نقطه زنی و شعاع زنی را فراهم میکند و میتوانید به راحتی در زمین های وسیع محدوده کاوش را کاهش داده و با نقطه زنی آن محل دقیق هدف را مشخص کنید.

فلزیاب ها بر اساس نوع میدان مغناطیسی به دونوع تقسیم میشوند

فلزیاب پالس القایی (Pulse induction (PI

فلزیاب های نوسان ممتد (Continuous wave (CW

فلزیاب های پالسی دارای چند لوپ با انداره متفاوت میباشند که هرکدام برای عمق کاوش متفاوتی مورد استفاده قرارمیگیرند. اکثر افراد با این تفکر هستند که بعد از خرید فلزیاب پالسی باید مستفیم به زمین و بالا سر هدف مورد نظر بروند و با اولین کاوش نتیجه بگیرند اما این دیدگاه کاملا اشتباه است کار با دستگاه فلزیاب پالسی مانند هرکار دیگه نیازمند تمرین و تکرار میباشد.

به طور کلی کار کردن با فلزیاب ها نیازمند آموزش توسط افراد با تجربه یا مطالعه نحوه استفاده از آن میباشد نکته مهم بعد از خرید فلزیاب پالسی که باید به آن توجه شود مطالعه دقیق کاتالوگ همراه دستگاه فلزیاب میباشد. افراد باید تمامی امکانات سیستم را بشناسند و با توجه به امکانات موجود در دستگاه فلزیاب پالسی از آن در جهت یافتن اشیاء مورد نظر استفاده کنند.

چطور فلزیاب رو بالانس کنیم؟

پس از خرید فلزیاب پالسی برای کار نیاز به بالانس شدن دستگاه داریم بالانس تنظیماتی است که انجام آن باعث افزایش عمق کاوش در زمین های معدنی میشود، هرگونه تغییر در میدان پالس، در کار دستگاه اختلال وارد کرده و دستگاه شروع به بوق زدن میکند. بدیهی است مواد معدنی موجود در خاک نیز باعث اختلال در میدان پالس شده و باعث میشه تا دستگاه مدام بوق اضافه بزنه، برای این منظور از بالانس برای سازگار کردن دستگاه با خاک محیط استفاده میشود.

انجام تنظیمات فلزیاب مربوط به بالانس زمین میتواند باعث کاهش این خطاها شود و دقت را در هنگام کاوش بالاتر ببرد و اپراتورمیتوانید صداها را واضح بشنود و سیگنال های مزاحم را حذف کند.

به صورت کلی دو نوع بالانس زمین وجود دارد:

بالانس دستی زمین ( Manual Ground Balance )

بالانس اتوماتیک ( Automatic Ground Balance )

در بالانس دستی تنظیمات فلزیاب توسط اپراتور فلزیاب انجام میشود و در این صورت حداقل صدای مربوط به سیگنال های مزاحم شنیده میشود. در بالانس اتوماتیک زمین فلزیاب به صورت خودکار تنظیمات مناسب را تخمین زده و اعمال میکند. این نوع بالانس سریعتر بوده و دارای دقت بیشتری نسبت به نوع دستی دارا میباشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت فلزیاب افشار

برای مشاوره رایگان  خرید فلزیاب پالسی با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

خروج از نسخه موبایل