خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

حفره یاب تصویری با قیمت مناسب

حفره یاب تصویری با قیمت مناسب

دستگاههای حفره یاب یکی از پرکاربردترین دستگاهها در گنج یابی و دفینه یابی هستند.

بسیاری از کاوشگران برای پیدا کردن حفره های زیر زمینی ، اتاقک ها ، راهرو ها و … از دستگاه حفره یاب استفاده میکنند. سیستم های حفره یاب به دو دسته حفره یاب های بوقی و تصویری تقسیم بندی میشوند. بر کسی پوشیده نیست که حفره یاب تصویری دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به مدل های ساده میباشد.

آشنایی با نرم افزار دستگاه های حفره یاب :

حفره یاب های تصویری از یک نرم افزار برای تبدیل دیتا های دریافتی به تصویر استفاده میکنند که یکی از مشهور ترین های آنها نرم افزار ویژوالایزر میباشد.

این نرم افزار دارای قابلیت های مختلفی است که باعث بالا رفتن دقت در کار میشوند.

اطلاع از ساختار های زیر زمین میتواند در رسیدن به اهداف بسیار راهگشا باشد.

در بسیاری از موارد دفینه در عمق بسیار بالاتری از توان نفوذ فلزیاب قرار دارند و راهی برای پیدا کردن آنها به صورت مستقیم نیست مگر اینکه راه ورودی به اتاقک و مقبره پیدا شود و سپس به وسیله آنها مقبره اصلی پیدا شود.

انواع حفره یاب و کاربرد آنها

دستگاه های فلزیاب تصویری ساختار های زیر خاک را با طیف های رنگی مختلفی نشان میدهد و در برخی از مدل ها تصاویر به صورت سه بعدی نیز به نمایش در می آیند که میتواند به درک بهتر لایه های خاک کمک کند.

برای بسیار از افراد که از دستگاههای فلزیاب برای گنج یابی و دفینه یابی استفاده میکنند داشتن قابلیت حفره یابی یک قابلیت بسیار مهم و کاربردی است.

به دلیل استقبال زیاد از دستگاه های فلزیاب تصویری در شرکت فلزیابی ما تمام برند های اورجینال و اصل فلزیاب تصویری اوکاام OKM را همراه تست حضوری در خدمت شما کاوشگران برای خرید فلزیاب و اجاره فلزیاب موجود کرده ایم.

یکی از بهترین حفره یاب و فلزیاب تصویری گنج یاب توربو ۲۰۰۰۰ است که مهترین ویژگی گنج یاب توربو ۲۰۰۰۰ عبارت است از :

فلزیاب turbo 20000

تست به صورت حضوری و توسط خود مشتری انجام می شود و در هنکام خرید توسط اپراتور متخصص آموزش صفر تا صد به مشتری به صورت رایگان داده میشود.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که خدمات پس از فروش اعم از تعمیرات فلزیاب و گنج یاب در آن موجود است.

شرکت فلزیاب افشار با ارائه مشاوره و فروش و تعمیر و معاوضه انواع فلزیاب ،ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب، طلایاب، گنج یاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران میباشد. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های شرکت دارای آموزش رایگان و دفترچه های فارسی و کتابچه های راهنما میباشد.تمام محصولات شرکت فلزیاب افشار در هنگام تحویل، آموزش و تست خواهد شد.

(همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل،با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.)

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید

دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، میباشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

شرکت فلزیاب افشار

حفره یاب تصویری با قیمت مناسب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب  با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار  09198500180

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار:

خروج از نسخه موبایل