خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

بهترین فلزیاب آنتنی بازار

بهترین فلزیاب آنتنی بازار

با سلام خدمت کاوشگران عزیز ، استفاده از فلزیاب ها در کشور های مختلف متفاوت می باشد و کاوشگران داخلی معمولا برای کشف گنج و دفینه از این دستگاه ها استفاده می کنند.

همانطور که میدانید کشف دفینه ها کار راحتی نیست علاوه بر تجربه و شناخت علائم و نشانه های گنج ، نیاز به دستگاه فلزیاب کارآمد و حرفه ای می باشد. یکی از انواع دستگاه هایی که کاوشگران برای پیدا کردن دفینه ها از آنها استفاده می کنند فلزیاب آنتن راداری یا شعاع می باشد. برای پیدا کردن دفینه با توجه به محل قرارگیری آن شما به چند نوع سیستم نیاز پیدا خواهید کرد.

کاربرد فلزیاب آنتنی در دفینه یابی :

اگر کمی در بازار داخلی تحقیق و جستجو کنید انواع دستگاه فلزیاب وجود دارد که هر یک از این ها دارای سیستم کارکرد مختلف هستند برای اهداف خاص طراحی شده اند. از فلزیاب های آنتنی برای کاربردهای زیاد استفاده می کنند از کشف فلز زیر زمین تا شعاع زنی و ردیابی در یک مکان. کشف محل دقیق هدف با استفاده از فلزیاب های آنتنی کمی مشکل می باشد مگر اینکه دستگاه شما دارای سیستم نقطه زنی باشد.

معمولاً کاوشگران از این دستگاه ها برای تعیین محدوده قرارگیری هدف استفاده می کنند.

یعنی زمانی که محل قرارگیری هدف در یک منطقه را نمی دانند با استفاده از فلزیاب های آنتنی اقدام به شعاع زنی می کنند تا بتوانند مکان تقریبی هدف را بدست بیاورند.

معرفی بهترین فلزیاب آنتنی بازار :

با توجه به اهمیت استفاده از فلزیاب های آنتن راداری در کشف اهداف فلزی، تصمیم گرفتیم تا بهترین سیستم های آنتنی را به شما کاوشگران  معرفی کنیم.

دستگاه ، فلزیاب AKSهفت آنتن و فلزیاب دریاب آکااس تک آنتن .

فلزیاب آکااس هفت آنتن یکی از قویترین سیستم های آنتی موجود در بازار می باشد توسط شرکت AKS آمریکای مکزیک تولید شده است.

این دو فلزیاب با قیمت بسیار پایین به بازار عرضه شده است. این سیستم ها با داشتن چندین تقویت کننده به عنوان یک فلزیاب آنتن راداری قدرتمند و بی نظیر شناخته می شوند.

در ادامه می توانید قابلیت های این دستگاه ها را مشاهده کنید.

ردیاب و فلزیاب هفت آنتن آکااس AKS :

فلزیاب AKS پیشرفته

 

ردیاب و فلزیاب تک آنتن آکااس AKS :

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز می باشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که خدمات پس از فروش اعم از تعمیرات فلزیاب و گنج یاب در آن موجود است.

شرکت فلزیاب افشار با ارائه مشاوره و فروش و تعمیر و معاوضه انواع فلزیاب ،ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های شرکت دارای آموزش رایگان و دفترچه های فارسی و کتابچه های راهنما می باشد .تمام محصولات شرکت فلزیاب افشار در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد.

(همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ،با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.)

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند ، می باشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

شرکت فلزیاب افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناسخرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار  09198500180

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار:

خروج از نسخه موبایل