خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

انواع فلزیاب و کاربرد هریک

انواع فلزیاب و کاربرد هریک

از زمان های قدیم بسیاری از کاوشگران و جستجوگران به دنبال جواهرات و طلاهای قدیمی که در زیر خاک پنهان شده اند میباشند و برای کشف آنها نیاز به دستگاه فلزیاب، گنج یاب، طلایاب دارند دستگاه های فلزیاب امروزی دارای ویژگی ها و قابلیت های جدیدی برای تشخیص فلزات قدیمی دارند و همچنین برخی از این دستگاه ها دارای منوهای مخصوصی برای تنظیمات میباشد.

اگر به دنبال خرید دستگاه فلزیاب باشید متوجه میشوید که انواع فلزیاب و کاربرد هریک متفاوت هستند اما کارایی اصلی همه این دستگاه های فلزیاب برای کشف و تشخیص اهداف با ارزش طلا، دفینه ها و گنج های قدیمی میباشد. هر دستگاه فلزیاب برای یک هدف خاصی طراحی شده‌ است اگر از کسانی باشید که اطلاعات کافی درباره فلزیاب ها ندارید انتخاب مناسب یک دستگاه با توجه به نیاز شما میتواند کار دشواری باشد.

اگر تازه کار هستید برای خرید دستگاه فلزیاب میتوانید از مهندسین ما مشاوره رایگان دریافت کنید تا در انتخاب دستگاه اشتباه نکنید یا در این مقاله با ما همراه باشید تا انواع فلزیاب و کاربرد هریک را توضیح دهیم تا بتوانید یک فلزیاب مناسب خریداری کرده و بهترین نتیجه را برای کاوش دریافت کنید، تمامی محصولات معرفی شده در این مقاله آزمایش شده و از بهترین ها میباشند.

البته لازم به ذکر است که برخی از دستگاه های معرفی شده مونتاژ داخل هستند اما تمامی قطعات این دستگاه ها خارجی میباشد و ازجدیدترین و حرفه ای ترین فناوری ها در ساخت آنها استفاده شده است، مونتاژ بودن یک دستگاه فلزیاب معیار خوبی برای عدم کارایی آن نیست در تست و آزمایش های انجام شده بر روی این دستگاه های فلزیاب مونتاژ شده متوجه شدیم که این نوع دستگاه ها در خاک ایران نتیجه بهتری نسبت به دستگاه های خارجی داشته و به دلیل قیمت مناسب تر در حال رقابت با دستگاه های خارجی میباشد.

معرفی انواع فلزیاب و کاربرد هریک در گنج یابی

دستگاه های فلزیاب بوقی دز میان کاوشگران بسیار مرسوم میباشد این دستگاه های فلزیاب دارای انواع پالسی، vlf و قلمی میباشد که توسط ارسال امواج پالس به زمین و برگشت آن با قدرت تفکیک پذیری قادر به تشخیص فلزات در اعماق زمین هستند. فلزیاب های بوقی به عنوان فلزیاب نقطه زن شناخته میشوند که قابلیت تشخیص محل دقیق فلز را در زمین برای اپراتور فراهم میکند از بهترین نوع فلزیاب های نقطه زن میتوان به مدل های پالسی اشاره کرد.

فلزیاب های پالسی عمق و حساسیت بالایی را ارائه میدهند و برای استفاده در زمین هایی که دارای خاک هایی با مواد معدنی هستند مناسب میباشد تا فلزات ارزشمند مدفون شده در اعماق چشمگیر را کشف کنند. فلزیاب های پالسی دارای عمق کاوش 3 الی 4 متر هستند و دارای چند لوپ هستند که هرکدام کارایی را ارائه میدهند هرچه ابعاد لوپ بزرگتر باشد میتواند عمق بالاتری را به جستجو بپردازد. این فلزیاب ها دارای بالانس دستی و اتوماتیک هستند که با توجه به نوع دستگاه شما متفاوت میباشد.

فلزیاب بوقی

دستگاه های فلزیاب vlf به عنوان فلزیاب فرکانس پایین شناخته میشود و به دلیل دقیق بودن تفکیک پذیری مورد استفاده اپراتور ها قرارمیگیرد. فلزیاب بوقی با سیستم کاری vlf به عنوان سکه یاب استفاده میشود و عمق کاوش آنها تا 1 متر و 50 سانت میباشد.

این نوع دستگاه های فلزیاب به عنوان فلزیاب سطحی یا مکمل شناخته میشوند و مناسب برای استفاده در کنار دیگر دستگاه های فلزیاب میباشد تا بتوانید اشیاء جامانده را پیدا کنید، همچنین برای مسائل امنیتی و بازرسی بدنی مورد استفاده قرار میگیرد.

فلزیاب تصویری یا اسکنر سه بعدی فلزیاب نوع دیگری از دستگاه های فلزیاب میباشند که اسکن گرفته شده را به صورت تصویری سه بعدی برای اپراتور فراهم میکنند. این دستگاه ها قابلیت تشخیص فلزات جدید را نداشته و فقط فلزاتی که چندین سال در زیر خاک مانده و از خود یون آزاد کرده اند را تشخیص میدهند. این نوع دستگاه های فلزیاب برای عمق های بالا مناسب میباشد و علاوه بر تشخیص فلزات با ارزش از بی ارزش امکان تشخیص غار، اتاقک، معدن، قبر، حفره را دارد.

تفاوت اصلی و مهم فلزیاب بوقی و تصویری را میتوان در عمق کاوش آنها و سیستم هشداردهنده معرفی کرد فلزیاب بوقی به صورت و آلارم و بوق هشدار میدهد و فلزیاب تصویری اهداف را به صورت رنگ و شکل های مختلف روی صفحه مانیتور با استفاده از یک نرم افزار مخصوص نمایش میدهد.

فلزیاب شعاع زن که با نام ردیاب طلای دوربرد نیز شناخته میشوند، ابزاری قدرتمند برای جستجو در مکان های بزرگ و وسیع است، این دستگاه های الکترومغناطیسی قابلیت تشخیص حدودی مکان فلزات را در اعماق زمین دارند که سبب کوچکتر شدن محل کاوش میشود و کار را برای شما راحت میکند. از انواع این دستگاه های فلزیاب میتوان به مدل های فرکانسی و جیوه ای اشاره کرد.

 در تقاوت بین فلزیاب فرکانسی و جیوه ای میتوان گفت مدل فرکانسی دارای دقت و حساسیت بالا تری نسبت به مدل جیوه ای میباشد و میتوانند در عمق و شعاع بالاتری به کاوش بپردازند ولی قیمت آنها بالاتر از مدل های جیوه ای میباشد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله فلزیاب شعاع زن را بررسی کنید.

حال که با انواع فلزیاب و کاربرد هریک آشنا شدید میتوانید با توجه به زمین و نیاز خود برای جستجو بهترین دستگاه فلزیاب را خریداری کنید و یک نتیجه مطلوب را دریافت کنید، توجه داشته باشید که برای یک جستجو بی نقص نیاز به تمرین و تکرار دارید تا کار با دستگاه مورد نظر را یاد بگیرید و بدون هیچ خطایی جستجو کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

خروج از نسخه موبایل